Informatii despre noi:
Site-ul www.heyprecious.ro, este proprietatea SC Atelier Alexa Design SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Craiova, Str. Basarabia, nr.1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/91/2020, cod unic de inregistrare fiscala RO42134709, autorizata de ANPC conform OG190/2000 sa efectueze operatiuni de metale pretioase, avand Autorizatia Nr. 0011166/16.03.2020.
Contul nostru bancar este deschis la Unicredit Bank: RO05BACX0000002254155000.
Ne puteti contacta la adresa de email hey@heyprecious.ro sau telefon si Whatsapp 0720551186.
Utilizarea acestui site (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
Intregul continut al site-ului www.heyprecious.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC Atelier Alexa Design SRL si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC Atelier Alexa Design SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul www.heyprecious.ro este detinut de catre SC Atelier Alexa Design SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau „ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
Comanda:
Comanda online: adaugati in cos produsele dorite, completati datele necesare si finalizati comanda si efectuati plata.
Comanda la telefon sau Whatsapp: ne puteti contacta la 0720551186, de Luni pana Vineri, intre 09:00- 17.00.
Comanda prin email: trimiteti la adresa hey@heyprecious.ro imaginea produsului dorit si detaliile necesare pentru livrare (nume si prenume, adresa de livrare, numar de telefon, email). Va vom contacta ulterior pentru confirmarea comenzii.
Nu exista comanda minima impusa.
Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
HeyPrecious poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online
– in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat;
– datele furnizate de catre client/cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte
Pretul si plata produselor:
Toate preturile afisate pe site sunt in RON, contin TVA si NU includ taxa de livrare.
Comanda se poate achita prin urmatarele metode de plata:
- Ramburs: Plata se face în numerar la livrarea produselor prin curier
- Transfer bancar: Plata se face cu ordin de plata la banca sau prin Internet Banking, in RON, expediarea facandu-se doar dupa confirmarea platii.
- Cu cardul, online, prin intermediul platformei de plati Netopia : Plata se face online, cu cardul de debit sau cu cardul de credit. Cardurile acceptate sunt Visa si Mastercard. Comanda este expediata doar dupa confirmarea platii.
Factura fiscala va fi primita prin email, o data cu trimiterea bunului comandat, pentru a reduce consumul nejustificat de hartie si pentru a proteja natura.
Datele cardului de plata ale clientului/ utilizatorului/ cumparatorului nu ne vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre noi sau de catre procesatorul de plati integrat in site, ci doar de catre institutia de autorizare a tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate clientul/ utilizatorul/ cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Livrarea:
Taxa de transport este de 9.99 lei pentru comenzile sub 150 RON, iar pentru comenzile ce depasesc 150 RON, transportul este GRATUIT.
Avem contracte cu mai multe firme de curierat, iar coletele dumneavoastra sunt trimise prin acestea in functie de localitatea de livrare.Veti fi anuntat cu ce curier e livrat coletul dumneavoastra.
Nu suntem raspunzatori de eventualele intarzieri in livrarea comenzilor din cauza firmelor de curierat.
In acest moment livram exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare.
Produsele comandate de dumneavoastra vor fi expediate in maxim 2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc si maxim 5 zile lucratoare pentru produsele personalizate sau realizate la comanda, iar livrarea se face în maxim 48 ore (excepție weekend).
Nu garantam disponibilitatea in stoc a produselor prezente pe site si astfel ne rezervam dreptul de a nu le livra in termenele de mai sus.
Inainte de a prelua coletul de la curier, vă rugăm să verificaţi integritatea coletului! In situaţia în care observaţi că ambalajul este deteriorat ori suspectaţi faptul că a fost desfăcut, vă rugăm să deschideti coletul în prezenţa curierului, sa verificati continutul si sa semnalati eventualele probleme curierului. In caz contrar nu putem demara procedurile legale intre societatea noastra si firma de curierat.
Anularea comenzii si Retur:
Conform OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta (sa returnati produsul), fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati in posesia fizica a produsului, daca acesta nu prezinta semne de purtare sau deteriorare, fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Daca totusi ne spuneti motivul, ne putem imbunatati produsele sau activitatea pe viitor.
Nu acceptam pachetele ramburs. Pentru a returna o comanda te rugam sa impachetezi produsul pentru care doresti sa efectuezi returul in ambalajul initial impreuna cu toate accesoriile, etichetele si documentele primate si sa ne contactezi.
Trimite un email la adresa hey@heyprecious.ro cu subiectul RETUR si transmite-ne urmatoarele date:
- Numarul si data bonului fiscal sau a facturii fiscal si ataseaza o poza a lui/a ei;
- Adresa ta de ridicare a coletului, nume, prenume, numar de telefon
- Contul IBAN unde sa fie restituita contravaloarea produsului.
Noi vom trimite curierul pentru a ridica returul.
Dupa verificarea produsului returnat, suma facturata va fi restituita prin transfer bancar in maxim 14 zile lucratoare, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.
Pentru orice intrebare contacteaza-ne la telefon 0720551186 Whatsapp sau pe email.
Produsele personalizate, având în vedere că au fost lucrate special pentru dumneavoastra conform specificațiilor date, nu pot fi returnate.
Putem schimba produsul, daca ceea ce ati comandat nu este pe placul sau marimea dumneavoastra, in limita sumei platite initial sau cu o diferenta in plus daca noul produs ales este mai scump.
Retururile produselor cu defect sau dauna intentionata nu vor fi aprobate, iar clientului nu ii va fi transferat nici costul produsului, nici al transportului. Coletul va fi trimis inapoi catre client, acesta suportand valoarea transportului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Produsele comandate greșit (mărimi greșite) pot fi schimbate cu alte produse identice, dar de mărimi diferite sau cu alte produse similare de aceeași valoare în intervalul de 30 de zile de la achiziționare, însa în acest caz, clientul va suporta costul tranportului tur-retur integral.
Nu se pot returna:
- produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu făceau parte din stoc la momentul comenzii
- produsele care nu mai au ambalajul original în care a fost livrat
- produsele care nu mai au certificatul de garanție
- produsele care au eticheta de identificare deteriorată.
Garantia:
Garantia bijuteriilor HeyPrecious este de 12 luni de la momentul cumpararii.
Fiecare produs este insotit de un certificat de garantie si bon fiscal sau factura – acestea trebuie pastrate si prezentate atunci cand se cere acordarea garantiei.
Bijuteriile noastre sunt testate si marcate ANPC cu marca de stat si sunt de asemenea marcate cu marca de responsabilitate proprie, precum si marca de titlu a metalului: aur 585 – 14K si Argint 925.
Sunt exceptate de la marcare bijuteriile in greutate de pana la 2 grame inclusive pentru Argint si pana la 1 gram pentru aur.
In baza O.G. 21/1992 actualizată în 2007, garanţia constă în remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produse în cadrul termenului de garanţie şi care nu sunt imputabile consumatorului.
Conform Legii 449/2003, art. 11 alin. 2, cumpărătorul nu poate cere înlocuirea bijuteriilor din motivul căderii pietrelor.
Se pot remedia si deteriorari aparute din vina clientului (pastrare necorespunzatoare, nerespectarea indicatiilor de ingrijire a bijuteriilor), dar acestea vor fi contracost, in functie de complexitatea reparatiilor.
Uzura normală inseamna mătuire, zgâriere, dispariția placării cu rodiu și pierderea culorii originale a bijuteriilor datorată purtării acestora nu constituie motiv de acordare a garanției.
Daca nu au fost respectate instrucțiunile de utilizare, întreținere, manipulare, transport și depozitare ale bijuteriilor, garantia nu va fi acordata. De asemenea, daca bijuteriile prezinta semne de interventie din partea altor persoane, garantia nu va fi acordata.
Garantia devine nula sau inaplicabila in urmatoarele conditii:
– uzura morala si uzura fizica normala a produsului;
– decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o alta sursa puternica de căldura, umiditate, ploaie, zapada, etc.);
– deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, accidente consecvente sau intamplatoare, incendiere sau furt;
– defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in condiţii improprii (temperatura si umiditate excesiva, socuri termice – variatii de tip cald/ rece, imersare, etc.);
– defecte cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta, modificata a produsului si/ sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat;
– interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;
– deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.);
– intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate);
Puteti beneficia de garantia prin notificare scrisa la adresa de email hey@heyprecious.ro in care se va mentiona data achizitiei si o poza/ scan al certificatului de garantie. Costurile de transport sunt responsabilitatea cumpărătorului.
Clientul are obligatia de a verifica in momentul cumpararii defecte vizibile – altfel se considera ca produsul e conform.
Ingrijirea bijuteriilor:
Stim, e greu, dar daca va doriti sa va bucurati timp indelungat de aceasta bijuterie si sa beneficiati de garantie, trebuie sa respectati urmatoarele:
– Bijuteriile se vor feri de lovituri sau manipulari dure: inchideti si deschideti delicat
– Nu se poarta in timpul somnului, in timpul innotului, in timp ce facem activitati casnice in timpul carora bijutetiile pot intra in contact cu apa, detergent sau substante chimice sau chiar produse cosmetice – inclusive parfum- pietrele se pot dezlipi, metalele se zgarie sau isi pierd stralucirea daca stratul de protectie se dizolva
– Nu se poarta in timpul activitatilor fizice intense, transpitatia pielii deterioreaza bijuteria.
– Bijuteriile din argint oxideaza (se innegresc) foarte repede, de aceea recomandam sa fie pastrata in ambalaje individuale si curatate periodic – cu laveta primita cadou. Oxidarea este o proprietate naturala a argintului si nu se considera un defect.
– Bijuteriile cu perle sunt delicate, nu rezista socurilor mecanice sau chimice, montura se poate rupe si isi pot pierde culoarea si stralucirea.
– Pietrele semipretioase trebuie ferite de expunerea la soare pentru a nu se decolora;
– Snurul de matase sintetica trebuie inlocuit periodic – oferim un schimb gratuit / an ( transportul nu este inclus, revine in sarcina clientului).
– Bijuteriile din piele sau care contin piele naturala isi modifica dimensiunile si culoarea mai ales la contactul cu apa si substante chimice si cosmetice
GDPR – Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, heyprecious.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi (Datele cu caracter personal prelucrate includ numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și detaliile privind comenzile).
Scopul colectarii datelor este:
– informarea clientilor/cumparatorilor privind validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile si sau serviciile achizitionate.
– de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul clientului/cumparatorului.
Prin completarea datelor in formularul de comanda, cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a heyprecious.ro si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus.
Prin citirea documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respective:
-dreptul la informare,
– dreptul de acces la date,
– dreptul la rectificare,
– dreptul de interventie,
– dreptul la stergerea datelor,
– dreptul la restricționarea prelucrării
– dreptul de opozitie,
– dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale,
– dreptul de retragere a consimțământului
– dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la adresa de e-mail hey@heyprecious.ro
De asemenea, heyprecious.ro poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare sau alte servicii.
Forta majora
HeyPrecious nu este responsabila pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale sau întârzieri cauzate de un eveniment de forță majoră recunoscut în instanță și evenimente precum incendiu, avarii ale mașinilor, incidente în procesul de producție, întârzierea furnizării de materii prime, blocarea sau întârzierea mijloacelor de transport sau epidemii. În eventualitatea în care o comanda nu este livrată pe o perioadă egală sau mai mare de 3 (trei) luni, Comanda va fi reziliată la cererea dumneavoastră și ne angajăm să vă rambursăm pretul platit.